LINDUNGI TUBUH BADAN DARIPADA PENUAAN A.G.E | MOMMYLIZZ




Pernahkah anda tertanya-tanya kenapa sesetengah orang akan lebih cepat tua daripada yang lain? Jawapannya terletak pada jumlah Advanced Glycation End (A.G.E.) yang ada di dalam badan anda.

A.G.E. merupakan bahan buangan sel dan ia berkumpul seiring dengan peningkatan usia. A.G.E. juga boleh terbentuk dalam makanan yang terdedah kepada suhu tinggi, seperti makanan bergoreng dan dibakar. Kurangkan pembentukan A.G.E. untuk melindungi kesihatan anda

A.G.E. Akan Menyebabkan Keadaan Berikut :

1- Kencing Manis
2- Penyakit Jantung
3- Penuaan awal
4- Penyakit Alzheimer’s
5- Kerosakan Sel
6- Pemendekan Usia Sel


Polifenol untuk Sel yang Gembira dan Sihat

1- Menghalang pembentukan A.G.E

Quercetin merupakan sejenis polifenol yang terdapat dalam buah beri, terbukti berkesan dalam menghalang pembentukan A.G.E. sehingga 60%!1 Mulakan hari yang sihat dengan pengambilan polifenol.

2- Melambatkan pembentukan A.G.E

Ujian makmal juga menunjukkan bahawa campuran unik polifenol anggur muscadine dan campuran Lobak Ungu, Ekstrak Eldeberi Eropah dan Ekstrak Knotweed Jepun terkandung dalam Rejuvetrol™ yang sedang berada dalam proses paten dapat membantu melambatkan pembentukan A.G.E. setinggi 90% dibanding dengan hanya menggunakan resveratrol sahaja, yang cuma dapat melambatkan 30%.2,3 Sel-sel yang mengandungi protein A.G.E dapat menggalakkan kesihatan jantung dan mengekalkan tahap glukosa darah yang sihat.


Campuran Sempurna Polifenol :

Bahan-bahan botani ini memberikan spektrum polifenol unik yang meningkatkan kesihatan sel dan menggalakkan kepanjangan umur.





Produk SHAKLEE dengan POLIFENOL  :




TESTIMONI VIVIX 










TESTIMONI RES-V














Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.
Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.
Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera

Post a Comment

3 Comments

  1. Ooo baru tahu ttg AGE ni, thanks share info. Mmg penting sgt jaga pemakanan, jaga gaya hidup sihat agar badan sntiasa sihat n happy.

    ReplyDelete
  2. Kena jaga betul2 supaya age kita terjaga sebab nak elak macam2 penyakit

    ReplyDelete
  3. menarik betul produk nih, perbezaan juga amat ketara bila dah amalkannya

    ReplyDelete